Wij geven u graag een goed gevoel, dit zijn onze kernwaarden:

 

*  Niet goed, geld terug!
Zichttermijn van 14 dagen. Lees de voorwaarden
 

*  Snelle levering
Verzending vindt plaats op maandag en donderdag

*  Niet alles uit voorraad leverbaar, wel bestelbaar!
Houd rekening met een iets langere levertijd.

*  Discrete verzending!
Naam Lekker in m'n vel staat niet op de doos. Lees meer.

*  Vertrouwde bezorging
Bezorging met PostNL. Verzendkosten zijn 3,95 (NL) en 6,50 (BE) voor orders tot 10 kg. Andere landen; neem aub even contact op per e-mail. Prijs is afhankelijk van gewicht.

* Veilig betalen!
PayPal, IDeal, Afterpay, Mistercash, Sofortbanking en vooraf overmaken.

* Milieuvriendelijk verpakkingen!
Alle materiaal is recyclebaar. Zowel de doos, tape als vulmateriaal


Wanneer u een product in de webshop hebt gezien en wilt bestellen, klik dan op het artikel, waardoor het aan de winkelwagen wordt toegevoegd. Vanuit deze winkelwagen kunt u verder winkelen of afrekenen. Natuurlijk kunt u ook artikelen uit de winkelwagen verwijderen of wijzigen. Bij een eerste keer bestellen wordt er voor u een persoonlijk account aangemaakt. Een volgende bestelling logt u gewoon in met de verkregen gegevens, waardoor u geen persoonlijke gegevens meer hoeft in te voeren. Dat gaat een stuk sneller.

 

Liever telefonisch bestellen?

Geen probleem, al is het noteren van adresgegevens op deze manier wel wat foutgevoeliger. Voorkeur is daarom altijd online. Een mailadres is nodig, zodat we u een track & trace-code kunnen toesturen waarmee het pakket voor u volgbaar is. 


Afhalen pakket vanaf magazijn:

Afhalen is mogelijk, maar kan alleen als u de bestelling vooraf in de webshop heeft geplaatst en betaald. Het magazijn is geen showroom en heeft geen kassa. Uw pakket wordt klaargezet en kan alleen op maandag- , woensdag- en vrijdagmiddag op beperkte tijden worden afgehaald. Zodra uw bestelling klaarstaat, krijgt u een kort berichtje.

Afhaaladres: Parksingel 79 te Biddinghuizen


Huidige betaalmethoden:

Kiest u voor iDEAL, dan komt u in de beveiligde omgeving van Sisow terecht. Sisow leidt u stap voor stap door het betalingsproces. Lukt het niet de iDEALbetaling af te ronden, dan kan altijd overgestapt worden naar een handmatige overboeking.

Kiest u voor Paypal, dan komt u in de beveiligde omgeving van Paypal. Hebt u nog geen Paypal-account, dan kunt u die op dat moment aanmaken. U hebt daarvoor een bankrekening of creditcard en een mailadres nodig. Meer informatie is te vinden op de website van Paypal.

U kunt ook betalen met MisterCash en SofortBanking. Dit zijn alternatieven voor iDEAL voor Belgische of Duitse klanten.

Natuurlijk kunt u ook betalen via uw eigen vertrouwde overboekingsmethode: internetbankieren of handmatige overschrijving (offline payment). Lekker in m'n vel! bankiert bij de Rabobank. Hebt u een rekening lopen anders dan bij de Rabobank, houd er dan rekening mee dat de bijschrijving een dag kan duren. De bankgegevens ontvangt u direct na het plaatsen van de bestelling.

AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via de e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij ons betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kun u betalen tot een bedrag van €250,-. Meer informatie is te vinden op de website van AfterPay.
 

Verzending

Voor het verzendklaar maken, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage. We verzenden uw bestelling met MyParcel/PostNL, incl. track&trace. U ontvangt tijdens de afhandeling een mail met daarin de track&trace-code. Meestal duurt de verzending 1 dag, ook voor Belgische klanten.

Indien u niet thuis bent, zal de zending bij de buren worden bezorgd. Indien u dit niet wilt, zorg dan zelf voor een oplossing ter plekke. Natuurlijk verzenden we uw pakket ook graag naar uw werkadres of een afhaalpunt. Zorg dat ook uw persoonlijke gegevens genoemd worden om vervelende situaties te voorkomen.
 

Verzending naar Buitenland

Hiervoor verzenden we de bestelling ook met PostNL, incl. track&trace. U ontvangt tijdens de afhandeling een mail met daarin de track&tracecode. Meestal duurt de verzending 1 a 3 dagen. Het tarief is afhankelijk van de bestemming en gewicht. Bij de prijs is inbegrepen; verzekerde verzending en handtekening voor ontvangst. Uw pakket wordt dus alleen op uw adres aangeboden.

Voor verzending naar landen die niet in het voorkeuzemenu worden opgegeven, graag even contact opnemen. Dit geldt ook voor zendingen met een groter gewicht.
 

Levertijden

Aangezien stress een sterk vergiftigende uitwerking heeft op het menselijk lichaam, werkt LEKKER IN M'N VEL op een manier waar stress zoveel mogelijk vermeden wordt. Het kantoor is daarom niet continue bereikbaar en verzending is beperkt tot de maandag, woensdag en vrijdag. Per mail of voicemail kunt u uw telefoonnummer achterlaten, u wordt meestal dezelfde dag nog teruggebeld.
 

Discretie

Alle pakketten worden discreet verzonden, zonder naam van de webshop op de verpakking.
 

Annuleren na bestellen

Wij bieden u de gelegenheid tot het annuleren van de bestelling. Hebt u een bestelling geplaatst en spijt van uw keuze? Geen probleem, u mag tot het verzendmoment kosteloos en zonder opgaaf van reden de bestelling annuleren. Stuur hiervoor even een e-mail o.v.v. annulering, of u kunt het pakket vooraf terugsturen, mits u een verklaring bij het pakket stopt. Ook kunt u gebruik maken van ons Herroepingsformulier, die u onderaan van deze pagina kunt downloaden. Hebt u na aankoop en levering spijt van de bestelling? U hebt het recht om het gekochte, maar ongebruikte en onbeschadigde product binnen 14 werkdagen aan ons terug te sturen. Wilt u hiervan gebruik maken, stuur dan het pakket retour en u krijgt het aankoopbedrag van de producten zonder problemen binnen een week op uw rekening gestort. Indien u gebruikt maakt van de retourprocedure in de track&trace-mail, is het tarief voor retourneren 5,95 euro. Middels deze procedure kunt u thuis uw etiket betalen en downloaden, u hoeft het alleen nog naar een PostNL-agentschap te brengen. Gemakkelijker kan het bijna niet!

Natuurlijk waarderen we te horen wat de reden is van de retournering.
 

Klachtenprocedure

Bent u ontevreden over een product of de dienstverlening? Dat vinden we heel erg jammer, want klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. We zoeken graag met u samen naar een bevredigende oplossing. Neemt u even contact met ons op?

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, maken we gebruik van cookies. We stellen uw toestemming hiervoor zeer op prijs!
Accepteer geselecteerde cookies